Don't let the music end

Hej . Det är Rätt så mycket nu så jag har inte orkat bloggat bokstavligen , Idag så sov jag bort typ hela dan sen gjorde jag slutprovet i gröntkort kursen så nu får jag åka och hopptävla ! Sen drog jag hem till ebba och vi drog vidare till spice och tjocka pizza och sen drog vi hem till mig och hämtade pengar och drog vidare på ica , när jag skulle betala så var min 100-lapp BORTA ? Då fick jag leta igenom hela ica och tillslut hittade jag den på golvet så då kunde jag köpa allt , sen åkte vi hem till ebba igen och checkade paranormal activity 3 , Ebba låg på mej för att hon var så sjukt rädd , har typ kommit hem för ett tag sen och nu snackar jag med världens bästa maya !Ska va med henne nåt till veckan och bara mysa ! Skolavslutning på fredag ! Fett nice . PÅ lördag ska jag hopptävla ! imorgon ska jag va med philip , Aaja måste fokusera lite på maya nu ! Hejdå :') Jag och annie bjuder på en söt liten bild ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback