i cry so it hurts ..

hej , igen . ligger helt ensam hemma i sängen och tittar upp i taket,funderar lite.jag är riktigt less på alla falska människor som finns.och att det alltid måste vara nån som startar en lögn som alla tror på . när man står där helt ensam och säger att man inte gjort det så är det bra svårt när tio andra som tror på lögnen säger att det är sant.fattar inte grejen.jag är jävligt less på det + på livet,killar,kärlek . Att killar kan vara så falska.. och jag fattar inte att vissa killar bara går efter bröststorleken?det är väl endå personligheten som räknas ? konstigt det där.Och dessutom så suger allt . hälften av alla killar förstör ens liv . och hälften gör det bättre (ETT TAG) . hade lust stt skriva av mig.vet inte vart jag ska ta vägen . mannen i mitt liv har försvunnit,min favorit häst ska kanske avlivas . saknar pappa. det finns absolut inget värre än saknad och sorg . But remember , im gonna keep fight for you boy ..


Kommentarer
Aliciq säger:

Gud vad fin bild as fin:)

2012-11-11 | 19:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback