jag sprang och sprang, snubblade,dog

Hej , nu är jag sådär besvärad igen , varför hade jag typ 54 unika besökare och 98 sidvisningar ena dagen ? och andra har jag 2 unika besökare och 2 sidvisningar ? ja blir väldigt fundersam , snälla fortsätt och läs ! Jaja inge mer om det , igår så började jag skolan 08.05 som vanligt , vi hade teknik,matte,mentorstid,lunch,engelska,svenska .Soft dag asså ! Sen så kom jag hem och fixade mej , sen drog jag till gårn med charlotte , där mötte vi linnea,erica,måns,jerry,emil,hannes och måånga fler ! vi hade det awesome hela kvällen , Sen så drog jag hem och sen vaknade jag typ 1 idag ! Jag tänkte faktiskt skriva om Ebba idag ! ;)

Ebba persson- Ebba är en tjej som jag lärde känna för ungefär 2 år sedan , vi red i samma grupp och vi blev mer och mer vänner , vi har hållt ihop ! Ebba är världens bästaste kompis , hon tänker alltid på mej och dom andra och hon är lite smått crazy helt enkelt !'
Utan ebba skulle jah inte varit här idag ! hon har alltit funnits där ! Förlorar jag ebba så förlorar jag precis ALLT ! När man ser henne så har hon oftast ett stooort leende på läpparna , hon sprider sin glädje vidare , nu har vi ridit med varandra i 2 år och det är nog den bästa tiden i mitt liv ! Hon är grymt bra på att rida också ! titta in hennes blogg ! www.vivalaebba.blogg.se ! hon är bäst ♥

NU ska jag ta och gå ut ! har inte varit utanför dörren på hela dan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback