Stuck on my ipad , stuck on replay , nananana ♥

Heeeeeeej sundsvall ! Idag så hade vi lååång fuckin dag ! Vi skulle springa runt åsta på idrotten som är liksom 7 km , kom upp för första backen sen dog jag typ .så jag vände om och drog till alexander , oliver och philip som typ ehöll på med en massa skit ? Jaja sen så började det spöregna så vi skyndade oss tbx till idrottslärarna så ja det var fett chill !:) Imorgon ska jag äntliiiigen vara med philip helt ensam för allra första ggn på typ 5940753 år ! nej men typ 2 veckor ! Han åker snart till turkeeeeey ! UTAN MIG DESSUTOM ! Kommer sakna sönder honom ! men har jag klarat det fört så klarar jag det nu , Jag ska hoppa in i duschen nu så vi hörs ! Tjarååå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback