Varför vara så självisk ? en dag så är det du som står där ensam !

Hejsan , Förlååååååååååt för den sämsta uppdateringen men jag har inte mått nåt vidare och jag har inte haft tillgång till datorn ! Det har hänt så myycket nu ! men jag berättar bara om till veckan , Jag ska tävla på onsdag med Lizzy och Sonja i hoppning ! ser fram emot det sjukt mycket , Så alla kom till Matfors ryttarförening i sundsvall/matfors på onsdag kl 18.00 , där ser ni mej och sanna och ebba och en massa flera ! Hoppas vi syns , Om 1 vecka åker philip till turkiet , han lovade att ta hem ett par converse till mig som en födelsedags present ! Älskar honom Såhääääääääääääääääääär mycket ! Ska försöka Blogga på nu , kanske fixa ny header ? haha oh yeah ... Läs min systers blogg ! www.idaengberg.blogg.se , puss♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback