Du är den bästa killen <3

Halloj , första dan i skolan avklarad , började första lektionen med att få fitt läxa i spanskan .. Och sen i engelskan , på lunchrasten så träffade jag och Ida Ebba,nattis & Charlotte vid maten , så vi följde med dom upp i doms klassrum , och påväg upp så mötte jag bästa Hampus o Emil , och Emil ler varenda gång jag går förbi , godhjärtat ! Sen så när vi började så hade vi nån vikarie i s:on som skulle prata om hur jorden bildades , då pratade vi om Guds röv och hela grejer så ja , vi hade lite garv där ! Sen hade vi idrott , och jag och Felicia hade inte med oss kläder så vi skulle "gå" runt stallet men vi stannade i omklädningsrummet med massa musik . Sen var jag med Charlotte efter skolan , vi åt pizza och hängde med manaf i 2 timmar . Sen så drog vi till sporthallen och tittade på Hampus och Emils innebandyträning , var på brottningen lite oxå ! Nu ska jag försöka sova eftersom jag inte sov det minsta igår ! Puss bästa läsare <3 gull pojken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback