Förlåt

Förlåt att jag inte bloggat , inte haft tid ! Igår så åkte jag ju hem med lina och sen till gårn med henne , idag har jag vArit med Emil och Hampus Bohlin , Hampus lekte dj hos han medans jag o Emil låg och pussades osv i hans säng , oxå så halvsov vi , LÅÅL. Till helgen ska jag Hampus o Emil och nån sova hos Hampus , kommer bli fett kung ! Skrev ett myyyyyycket längre inlägg förut med såhäääääär mycket detaljer om det hos Hampus osv , råkade ta bort hela skiten så jah skriver lite fort ! Nu kommer bilder ifrån ikväll !

Jag älskar dig min lilla solstråle ! Du är sjukt underbar , när du ligger och håller om mig och säger att du älskar mig och kysser mig , det är riktig kärlek det älskling :* låt det vara oss 2 föralltid !✌❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback